cv000717-v1Hledáme talentované a pracovité osoby, které by posílily náš klientský servis a prodejní tým.

Proč je Fraikin dobrým zaměstnavatelem:

  • příjemná atmosféra
  • zázemí renomované mezinárodní firmy
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • moderní pracovní prostředí
  • práci ve zkušeném teamu
  • možnost profesního růstu
  • podnikaví a nadšení zaměstnanci
  • balíčky sociálních příspěvků

Pokud Vás zaujala možnost zaměstnání v dynamicky se vyvíjející mezinárodní společnosti, zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na adresu: info@fraikin.cz

Aktuálně hledáme

Fraikin je lídrem v oblasti pronájmu a správy nákladních vozidel umožňujících našim klientům zvyšovat jejich efektivitu při současné minimalizaci využitých zdrojů. V souvislosti s dynamickým vývojem firmy hledáme kandidáty na pozici:

OBCHODNÍ ODDĚLENÍ - PRODEJCE PRO MORAVU

Požadujeme

  • zkušenost v prodeji / pronájmu užitkových či nákladních vozidel
  • znalost trhu užitkových vozidel od 3,5t či alespoň zájem o obor
  • velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • dobrou znalost MS Office
  • spolehlivost, samostatnost
  • reprezentativní vystupování
  • flexibilitu a schopnost rychlého rozhodování
  • ochotu cestovat

Náplní práce

  • jednání s klienty
  • aktivní vyhledávání nových zákazníků na pronájem užitkových vozidel
  • uzavírání smluv na full-service pronájem ve svěřeném regionu
  • udržování kontaktu a dobrých vztahů se stávajícími klienty
  • administrativní agenda spojená se smlouvami

Zájemce prosíme o zaslání CV s motivačním dopisem kliknutím na tlačítko: Současně si vyhrazujeme právo odpovídat pouze na vybrané odpovědi. Všechny nabídky musí obsahovat doložku: "Souhlasím se zpracováním svých osobních údajů obsažených v nabídce práce pro potřeby nezbytné k realizaci náboru podle Zákona ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (konsolidovaný text 2002.101.926. Sb. v platném znění) pro potřeby nezbytné k realizaci náboru".
SERVISNÍ ODDĚLENÍ - SERVISNÍ TECHNIK

Požadujeme

  • technické znalosti v oblasti opravárenství nákladních a užitkových vozů, znalost prostředí autoservisů
  • předchozí praxi v automobilovém oboru (nákladní a užitková vozidla), nejlépe na pozici správce vozového parku nebo přijímacího technika, vedoucího servisu apod.
  • organizační schopnosti
  • výborné komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování
  • SŠ vzdělání technického směru
  • znalost MS Office
  • samostatnost, časová flexibilita, spolehlivost, aktivní přístup
  • řidičský průkaz B – aktivní řidič, výhodou C, E
  • AJ výhodou

Náplň práce

  • zajištění oprav a údržby vozidel nájemní flotily u partnerských servisů, vedení evidence
  • kontrola a schvalování příchozích servisních faktur
  • komunikace se zákazníky, asistenční podpora zákazníkům
  • nákup externích služeb

Zájemce prosíme o zaslání CV s motivačním dopisem kliknutím na tlačítko: Současně si vyhrazujeme právo odpovídat pouze na vybrané odpovědi. Všechny nabídky musí obsahovat doložku: "Souhlasím se zpracováním svých osobních údajů obsažených v nabídce práce pro potřeby nezbytné k realizaci náboru podle Zákona ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (konsolidovaný text 2002.101.926. Sb. v platném znění) pro potřeby nezbytné k realizaci náboru".
SERVISNÍ ODDĚLENÍ - TECHNICKÝ INSPEKTOR

Požadujeme

  • samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
  • organizační schopnosti a plánování vlastní práce
  • reprezentativní vystupování
  • časová flexibilita, ochota pracovat i mimo pravidelnou pracovní dobu
  • ochota cestovat po celé ČR

Zkušenosti a kvalifikace

  • technické znalosti a dovednosti z oblasti opravárenství užitkových vozidel
  • předchozí praxe v autoopravárenství (ideálně užitková vozidla), nejlépe na pozici automechanika nebo přijímacího technika, min. 2 roky
  • střední odborné učiliště, obor opravy motorových vozidel a podobně
  • základní počítačové dovednosti (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B,C(E výhodou)

Náplň práce

Práce TECHNISKÉHO INSPEKTORA zahrnuje samostatné plánování, sjednávání a provádění periodických technických inspekcí užitkových vozidel, jejich nástaveb a agregátů, provádění inspekcí vozidel po pojistných událostech a nákladných opravách, provádění drobných oprav, vypracovávání inspekčních zpráv. K dispozici mobilní dílna.


Zájemce prosíme o zaslání CV s motivačním dopisem kliknutím na tlačítko: Současně si vyhrazujeme právo odpovídat pouze na vybrané odpovědi. Všechny nabídky musí obsahovat doložku: "Souhlasím se zpracováním svých osobních údajů obsažených v nabídce práce pro potřeby nezbytné k realizaci náboru podle Zákona ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (konsolidovaný text 2002.101.926. Sb. v platném znění) pro potřeby nezbytné k realizaci náboru".
OBCHODNÍ ODDĚLENÍ - OBCHODNÍ ASISTENTKA

Požadujeme

  • výborné organizační schopnosti
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
  • profesionální vystupování

Zkušenosti a kvalifikace 

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
  • pokročilá znalost MS Office
  • předchozí praxe na obdobné pozici
  • alespoň základní znalost práce s účetními doklady

Výhodou

  • znalost práce s databázemi
  • znalost právního minima
  • zkušenost s vymáháním pohledávek a přípravou příslušných dokumentů
  • znalost AJ, případně FJ, RJ

Náplň práce

Práce Obchodní asistentky zahrnuje administrativní a organizační agendu obchodního oddělení: kontrola a správa smluvní dokumentace, podklady pro fakturaci, práce s databází, komunikace s prodejci, klienty, účetním oddělením (fakturace, zápočty, upomínky, pohledávky), příprava jednodušších právních dokumentů či podkladů, personální agenda, občasná koordinace informací v rámci společnosti i se zahraničními kolegy.


Zájemce prosíme o zaslání CV s motivačním dopisem kliknutím na tlačítko: Současně si vyhrazujeme právo odpovídat pouze na vybrané odpovědi. Všechny nabídky musí obsahovat doložku: "Souhlasím se zpracováním svých osobních údajů obsažených v nabídce práce pro potřeby nezbytné k realizaci náboru podle Zákona ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (konsolidovaný text 2002.101.926. Sb. v platném znění) pro potřeby nezbytné k realizaci náboru".

Kariéra

Velmi si vážíme osob s kreativním přístupem ke každému úkolu. Ceníme si velmi organizovaných zaměstnanců schopných týmové práce v mezinárodním prostředí, kteří zároveň dokáží samostatně řešit problémy, s nimiž se setkají.

Dbáme na to, aby zaměstnání přinášelo nejen pocit uspokojení, ale také možnost podílet se na ambiciózních projektech. Pamatujeme na zdokonalování znalostí a kvalifikace našich zaměstnanců a investujeme do školení pro specialisty a do jazykových kurzů.

Dejte nám o sobě vědět

V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb o ochraně osobních údajů („ZOOU“) je správcem Vašich dobrovolně uvedených osobních údajů je společnost FRAIKIN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o., IČ: 290 58 481 se sídlem v Praze, Olbrachtova 2006/9. Vaše osobní údaje budou zpracovávány za účelem poskytnutí odpovědi na Vaší poptávku zadanou prostřednictvím kontaktního formuláře a za účelem budoucího zasílání obchodních sdělení. Jste oprávněn k přístupu a k úpravám svých osobních údajů, jakož i k dalším právům stanovených paragrafem 21 ZOOU. Upozorňujeme, že shromažďované osobní údaje mohou být poskytovány oprávněným subjektům v souladu s právními předpisy.